Veelgestelde Vragen
Bestellen
- Ik wil een zakelijke bestelling doen uit het buitenland. Kan dat?
- Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling terugvinden?
- Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
- Ik heb een foutje gemaakt bij het invullen van mijn adresgegevens! Wat nu?
- Wat is het verschil tussen een ‘Buitenkansje’ en een 'Tweede Leven'?
- Er is een actie met een gratis hoesje en gratis screenprotector. Hoe werkt dit?
- De bijgeleverde gratis screenprotector lijkt te klein voor mijn telefoon. Waarom is dat?
Garantie en retourneren
- Ik wil mijn product retourneren. Wat moet ik doen?
- Welke garantie heb ik op mijn bestelling?
- Het product dat ik bij jullie besteld heb is stuk gegaan. Wat nu?
- Wat valt er bij telefoons en tablets niet onder de fabrieksgarantie?
- Wie betaalt de kosten van het retourneren?
- Ik heb geen account aangemaakt, hoe kan ik nu een retour of reparatie aanmelden?
- Ik heb een verzegeld product gekocht, maar ben er toch niet blij mee. Mag ik deze terug sturen?
- Ik heb een product terug gestuurd en wil mijn aankoopbedrag terug. Hoe lang duurt het voordat het bedrag op mijn rekening staat?
- Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Overige vragen
- Ik wil bij jullie langskomen om een product te kopen / op te halen. Kan dat?
- Doen jullie mee met cashback acties of promoties van Samsung/Apple/Huawei/Xiaomi?
- De prijs voor mijn product was gisteren lager! Hoe kan dit?
- Hoe weet ik of Joeps te vertrouwen is?
- Joeps is goedkoper dan andere webwinkels. Hoe kan dat?